CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Food Talk


ShoutMix chat widget

Wednesday, September 1, 2010

Puding karamel & my birthday...31st Aug 2010

Selamat tinggal angka 29...selamat datang angka 30 echeh!Dah tua(read:mature) dah aku ni ye...semoga sentiasa dirahmati Allah dan dimurahkan rezeki....teringat pulak masa kat U, aku gi pusat kesihatan dan doktor yang tgk no. Ic aku, digelarnya aku ni merdeka baby...anyway aku bersyukur kerana masih dipanjangkan umur dan semoga dapat meneruskan hidup sehingga E-ein (dan adik atau adik2 nya yang akan datang hehehe) membesar , berjaya, dan dapat tgk turn diorg berkeluarga lak....tak lupa juga(cess..mcm bagi ucapan lak hahaha, lantok ler....)...Selamat Hari Lahir buat semua Merdeka Baby di luar sana & Selamat Menyambut Kemerdekaan ke 53 tahun!Azam merdeka aku: aku nak nanti, adik E-ein lahir sama tarikh dgn besday aku atau awl sehari/lewat sehari, jadilah!(cam E-ein, besday dia sehari awal dari abah dia...so diorg lahir bulan sama, genglah tu...tak aci nih!)..hihi...boleh ke gitu?

Jom potong puding karamel instead of potong kek...ekekekeke..resipi puding karamel di sini:Resipi puding karamel.Resipi mudah, cuma menggunakan bahan yang ada di rumah anda..tak perlu susu sejat, kastad atau esen warna kuning!

No comments: