CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Food Talk


ShoutMix chat widget

Tuesday, May 11, 2010

First Order

Alhamdulillah...

Alkisahnya..mase aku buat puding karamel ari tuh, aku bwk sikit ke opis...saje nak kongsi dgn kwn2, sharing is caring!..dan tak sangka pulak....ade yg berminat & order puding ni!Puding dlm gmbr ni, adalah order yg kedua aku amik, dari member2ku, Ain & Yani.Order yg pertama from Ita, kwn sekerja aku gak, tapi time tu(Isnin baru2 ni) aku tak sempat amik gmbr....hns hns..terasa kembang lak hidung yg sedia kembang ni...terharu ade org nak order hasil tgn aku ni!Alhamdulillah..aku masih larat lagi nak masak2 ni demi memenuhi hasrat hati member2... :) Rase gembira pun ade sbb dpt menunaikan hasrat hati diorg (echeh mcm tertunailah hasrat di hati kak Ina KL laks...)
Dah masak je, terus snap gmbr!Betapa excited nye aku!

Ok..duk diam2 dlm fridge..sok 'client' nak dtg amik pas keje hehehe..nk mkn nanti baru telangkupkan ye Yani & Ain...

No comments: