CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Food Talk


ShoutMix chat widget

Thursday, May 20, 2010

Food Blog No. 7: Dapur Chugie







Dapur Chugie merupakan milik Chugie,seorang ibu kepada anakanda Fatin, blog utama dia kat sini-Iezmierah.Agak lama juga aku kenal Chugie ni..rasanye dah dekat setahun lebih(by blog )...jumpa face to face je belum.Sedikit quotes dari Chugie,"Sekadar koleksi masakan harian dan masakan yang saya pelajari untuk koleksi dan tatapan sendiri serta para pengunjung yang sudi dan ingin mencuba resipi2 simple dan mudah yang telah saya pelajari.."

Rasanye blog Dapur Chugie ni masih baru dilancarkan(betul ke Chugie?), macam blog Makan-makan By Catlina ni jugak.Keep up the cooking and writing yeah!!!

Ok, macam biasa aku akan pilih satu resepi yang menarik perhatian aku...tadaaaaaa!!


Dan last but not leats, dipersilakan Chugie menempek banner di bawah pada blog dapur Chugie.
Thanks you & good luck!(kita perlukan 11 orang food blogger lagi sebelum lucky draw boleh dijalankan, dah ada 14 org yang minta direview)..alhamdulillah, terima kasih di atas sambutan anda.



No comments: